06.06.2025 14:00 0 WGC / Miasto Tczew
Mieszkańcy Tczewa, którzy otrzymali sprzęt komputerowy w ramach programu Granty PPGR, muszą złożyć pisemne oświadczenie dotyczące jego wykorzystania. Dokument należy przekazać do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego.
Beneficjenci programu Granty PPGR proszeni są o złożenie podpisanego oświadczenia dotyczącego celowości wykorzystywania laptopa otrzymanego w ramach projektu. Jest to element obowiązkowego monitorowania realizacji programu.
Dokument należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Pl. Piłsudskiego 1, w terminie do 30 czerwca 2025 roku.
W razie pytań możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 58 77 59 475.
Plik z oświadczeniem jest dostępny na stronie internetowej miasta.
Byliście świadkami zdarzenia w naszym regionie? Czekamy na Wasze sygnały i informacje. Można kontaktować się z nami za pośrednictwem strony facebookowej i mailowo: [email protected]. Dyżurujemy także pod numerem telefonu 729 715 670.