19.09.2019 15:00 0 RP
Jak uzyskać sukces rynkowy? Co robić, żeby go utrzymać i jak się motywować, kiedy nic nie idzie po naszej myśli – takie zagadnienia były m.in. poruszane na warsztatach, które poprowadzili specjaliści z zakresu koniunktury rynku, marketingu i zarządzania.
Temat biznesu jest uniwersalny – na czwartkowe spotkanie (19 września) zaproszono więc przedstawicieli wszystkich firm, bez względu na wielkość, rodzaj prowadzonej działalności czy formę organizacyjną. Prezesi banków, dyrektorzy placówek oświatowych, właściciele grup marketingowych – to oni we własnej osobie poprowadzili interesujące warsztaty.
– Prezentacja, którą omówiłam z uczestnikami spotkania, dotyczyła między innymi motywacji dla właścicieli firm, kiedy ich działania nie przynoszą zamierzonych skutków – wspomina Karolina Żurowska, prezes Kaszubskiego Banku Spółdzielczego. – Nie można wtedy skupiać się jedynie na wyniku finansowym, ale na naszych kompetencjach, przełożyć działania na motywację – dodaje.
Innym, ważnym aspektem poruszanym na spotkaniu był marketing i jego narzędzia w biznesie, o tym opowiedział ze szczegółami Tomasz Zabolski w prezentacji pt. „za rękę z klientem”.
Nie zabrakło też nowoczesnych elementów współczesnej komunikacji, czyli komunikatów medialnych, które są niezbędne w XXI wieku.
Kilkugodzinne szkolenie zostało przygotowane przez Nadmorską Grupę Medialną.