19.09.2019 14:15 0 Gol
Ruszyła kampania reklamowa promująca rozgrywki piłkarskie Ekstraklasy i wspólne kibicowanie na stadionach. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, aplikacje mobilne i szerokie spectrum kanałów social media. Kampania będzie trwała do 15 października.
– Hasło naszej wspólnej kampanii „Gramy Razem” to sygnał całego środowiska biznesowo-sportowego, który kierujemy do wszystkich fanów, których widujemy co tydzień na stadionach PKO Ekstraklasy. Chcemy grać razem z każdym kibicem z osobna. Niezależnie, czy ten kibic kupuje bilet na sektor VIP, trybunę rodzinną, czy przez 90 minut ogląda mecz na stojąco i dopinguje głośno swój ukochany zespół. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje można znaleźć w każdym miejscu stadionu. Jesteśmy sponsorem tytularnym rozgrywek, więc wprowadzamy wiele akcji i udogodnień dla zarówno kibiców, jak i osób podejmujących decyzje w strategicznych obszarach 16 klubów. Ostatnio zainaugurowany Program Partnerski, łącznie z wcześniej podpisaną umową sponsorską może wesprzeć polską piłkę kwotą nawet 100 mln zł – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.
Spoty w ramach najnowszej kampanii można obejrzeć na antenach publicznej telewizji, a także na kanałach tematycznych Telewizji Polskiej i Polsatu. Wspierająco reklamy emitowane są też m.in. na stronie głównej Wirtualnej Polski, w serwisach należących do grupy ZPR, a także poprzez aplikacje sportowe. Działania reklamowe prowadzone są także w szerokim zakresie w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
– Jako sponsor tytularny rozgrywek PKO Bank Polski od samego początku bardzo ambitnie i aktywnie wspiera Ekstraklasę i występujące w niej kluby. Realizowana wspólnie kampania to kolejny wspólny projekt, przez który zachęcamy fanów piłki nożnej do wspólnego kibicowania na stadionach. W spotach wykorzystano ujęcia z rozegranych w ramach Ekstraklasy meczów oraz fabularyzowane sceny z udziałem pracowników, przedstawicieli i klientów PKO Banku Polskiego. W ten sposób z przymrużeniem oka pokazujemy, jak żywe emocje towarzyszą kibicom podczas piłkarskich spotkań, jednocześnie zapraszając ich na stadiony, byśmy mogli przeżywać je razem – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie SA.
W ramach kampanii powstał 50-sekundowy spot reklamowy.