06.09.2019 09:47 0 mike
Co zrobić, by uniknąć „pułapek gospodarczych”? W jaki sposób działać, by pozyskać bardziej wartościowych klientów? Jak przygotować się do spowolnienia gospodarczego? Odpowiedzi m.in. na te pytania będzie można uzyskać 19 września w trakcie bezpłatnego szkolenia „Jak wykorzystać koniunkturę na rynku”, które odbędzie się w siedzibie Nadmorskiej Grupy Medialnej przy ulicy Przemysłowej 3 w Wejherowie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Od kilkunastu kwartałów możemy się cieszyć nieprzerwanym wzrostem gospodarczym, obejmującym praktycznie wszystkie segmenty rynku i branże. Niemniej zarówno historia gospodarki, jak i sytuacja gospodarczo-polityczna w bliższym i dalszym otoczeniu polskiej gospodarki nakazują uważnie przyglądać się trendom rynkowym, w maksymalnym stopniu wykorzystać trwającą koniunkturę i przygotowywać się na jej koniec.
Te zagadnienia będą tematem szkolenia „Jak wykorzystać koniunkturę na rynku”, by działać skuteczniej i być gotowym na nieprzewidziane zmiany. Temat jest uniwersalny, zapraszamy więc do udziału przedstawicieli wszystkich firm, bez względu na wielkość, rodzaj prowadzonej działalności czy formę organizacyjną. Wśród prelegentów pojawią się m.in. Karolina Żurowska, prezes Kaszubskiego Banku Spółdzielczego; Tomasz Zabolski, prezes Yellow Group; Mirosław Serafin, dyrektor Twojej Telewizji Morskiej.
Szczegółowy program szkolenia
Ze względów organizacyjnych, prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu mailem na adres: [email protected] lub telefonicznie: 58 738 97 80. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Każdy zarejestrowany uczestnik szkolenia otrzyma upominek-niespodziankę, a firma, którą uczestnik będzie reprezentował – voucher na usługi reklamowe do zrealizowania w Nadmorskiej Grupie Medialnej.