11.09.2025 14:00 0 WGC / Gmina Tczew
Wójt Gminy Tczew Krzysztof Augustyniak podpisał umowy na opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji drogowych.
Pierwsza dotyczy budowy drogi w Zajączkowie (dz. 95). Wykonawcą dokumentacji jest firma TRAFIPROJEKT Hubert Żurek z Kartuz. Termin realizacji projektu to 8 grudnia 2026 r., a jego wartość wynosi 168 510 zł.
Projekt obejmuje m.in.:
drogę asfaltową i/lub z płyt drogowych,
jednostronny chodnik, zjazdy indywidualne i zatoki mijania,
stałą organizację ruchu oraz systemy odprowadzania wody,
uwzględnienie kosztów decyzji środowiskowych, wodnoprawnych i archeologicznych.
Druga inwestycja to budowa drogi w Mieścinie (dz. 60), również dokumentowana przez TRAFIPROJEKT. Termin zakończenia projektu przewidziano na 9 lutego 2026 r., a jego wartość wynosi 28 782 zł.
Dokumentacja obejmuje m.in.:
drogę wewnętrzną o długości ok. 700 m,
nawierzchnię z płyt YOMB, zjazdy indywidualne i zatoki mijania,
dostosowanie parametrów drogi do istniejącej infrastruktury,
rozwiązania dotyczące zagospodarowania wody i etapowania inwestycji.
Byliście świadkami zdarzenia w naszym regionie? Czekamy na Wasze sygnały i informacje. Można kontaktować się z nami za pośrednictwem strony facebookowej i mailowo: [email protected]. Dyżurujemy także pod numerem telefonu 729 715 670.