10.01.2025 15:00 0 WGC / Miasto i Gmina Pelplin
Przedsiębiorcy posiadający zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gminie Pelplin, muszą złożyć oświadczenie o obrocie alkoholem za ubiegły rok. Dokument jest podstawą do naliczenia opłaty za bieżący rok. Przekroczenie terminu lub podanie fałszywych danych grozi utratą zezwolenia.
Urząd miasta i gminy Pelplin przypomina, że złożenie oświadczenia o wartości sprzedaży alkoholu w 2024 roku oraz wpłata pierwszej raty opłaty za posiadanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu za rok 2025 muszą nastąpić najpóźniej do 31 stycznia 2025 roku.
Podanie fałszywych danych w oświadczeniu skutkuje cofnięciem zezwolenia zgodnie z art. 18 Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. W takim przypadku przedsiębiorca traci prawo do ubiegania się o nowe zezwolenie przez trzy lata. Zezwolenie wygasa także, jeśli oświadczenie nie zostanie złożone w terminie.
– Jeśli macie Państwo pytania bądź wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Referatu Obywatelskiego i Urzędu Stanu Cywilnego osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Pelplin (Plac Grunwaldzki 4), pok. nr 4, telefonicznie pod nr 58 536 12 61 w. 42 – informują przedstawiciele urzędu.
Druki dostępne są do pobrania na stronie internetowej miasta w wersji gotowej, w formacie PDF lub edytowalnej, w formacie WORD.
Byliście świadkami zdarzenia w naszym regionie? Czekamy na Wasze sygnały i informacje. Można kontaktować się z nami za pośrednictwem strony facebookowej i mailowo: [email protected]. Dyżurujemy także pod numerem telefonu 729 715 670.