28.08.2024 10:00 0 WGC / Gmina Warlubie
Wójt Gminy Warlubie ogłosił nabór wniosków o dofinansowanie w zakresie demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy w 2024 r.
Gmina dodaje, że zadanie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Toruniu w ramach Regionalnego Programu Priorytetowego Azbest 2024.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie do 4 września 2024 r. na formularzu dostępnym w Urzędzie Gminy Warlubie (pokój nr 19) lub na stronie internetowej gminy Warlubie w zakładce 'Dla mieszkańców/Azbest'.
– Dofinansowanie nie obejmuje przedsięwzięć realizowanych w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów, którym Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa udzielił dofinansowania w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Działania A1.4.1. – przypomina gmina.
Byliście świadkami zdarzenia w naszym regionie? Czekamy na Wasze sygnały i informacje. Można kontaktować się z nami za pośrednictwem strony facebookowej i mailowo: [email protected]. Dyżurujemy także pod numerem telefonu 729 715 670.