22.02.2022 13:00 4 PM

Stare rowery Mevo zasilą flotę nowego Mevo

Rowery Mevo 1.0 wyruszyły w podróż do Szczecina. Tam przejdą przegląd oraz modernizację, by powrócić i zasilić flotę nowego Mevo. Zgodnie z umową mogą być wykorzystane w nowym systemie, według uznania wykonawcy jako rowery zwykłe lub rowery elektryczne. City Bike Global planuje włączyć je do systemu jako rowery tradycyjne.

Fot. https://www.facebook.com/rowerMevo|https://www.facebook.com/rowerMevo Fot. https://www.facebook.com/rowerMevo|https://www.facebook.com/rowerMevo Fot. https://www.facebook.com/rowerMevo|https://www.facebook.com/rowerMevo

Dokładnie 1 194 rowery, które pozostały po niedokończonej realizacji Mevo 1.0, ruszyły w poniedziałek (21 lutego) w drogę do Szczecina. Tam przejdą przegląd oraz modernizację, by powrócić i zasilić flotę Mevo 2.0.

Zgodnie z założeniami Mevo 2.0 - pozostała część floty, czyli 3 100 rowerów, będzie składać się z pojazdów elektrycznych, wszystkie będą nowe i dostarczone przez włoskiego producenta rowerów Vaimoo.

Błękitne rowery przejść mają serwis i modernizację, by wygodnie się na nich jeździło i stały się nieco lżejsze (obecnie ważą ok. 32 kg). Pojazdy z pewnością “schudną” o ciężar wymontowanych z nich silników i baterii – czytamy na stronie gdansk.pl.

Przypomnijmy, że we wtorek (8 lutego) w Europejskim Centrum Solidarności podpisano umowę na sześć lat z operatorem. Do dotychczasowych 14 samorządów (Gdańsk, Gdynia, Sopot, Żukowo, Reda, Pruszcz Gdański, Tczew, Sierakowice, Rumia, Somonino, Stężyca, Kartuzy, Puck i Władysławowo) dołączają Kolbudy i Kosakowo. Więcej o tym tutaj.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...